گلایه از خدمات پس از فروش

با سلام. البته جای تعجب هم نداره که توی این مملکت هر شرکتی تا وقتی که جنسش رو نفروخته جواب میده.بعد از فروش دیگه جوابگونیست شما هم مثل بقیه .الان یک ساعت بیشتره که زنگ میزنم خدمات پس ازفروش همش میگه در دسترس نیست خواهش میکنم اینطوری سرمردم کلاهنذارین من که پولی رو که به شما دادم حلال نمیکنم البته اگه به حلال وحروم اعتقاد دارید از الان هم هرکی از همشهریام همبخوانازتون خرید کنن بهشون میگمکه شما جطر هستین .والسلامو……………..

دوست عزیز و محترم حقا که ایرانی هستی و مانند یک ایرانی جو گیر رفتار میکنی پرسنل واحد خدمات پس از فروش ما دو نفر هست و ممکنه که شما چند بار تماس بگیری و پشت خط باشی و دوستان ما نتوانند اون لحظه روی خط شما بیاین ( البته کمتر پیش میاد ولی ممکنه ) بهتره که وقتی این مشکل پیش آمد ۱۰ تا ۲۰ دقیقه صبر کنی و بعد دوباره تماس بگیری مطمئن باشید که به بهترین صورت ممکن کمکت خواهند کرد . البته طبیعتا نحوه برخورد شما هم در سطح ارائه خدمات موثر خواهد بود .
در مورد هم شهری ها تون هم باید عرض کنم که بهتره حتما یکی از دوستانتان از جای دیگری خرید کنند تا بهتر بتوانید مقایسه کنید سطح ارائه خدمات پس فروش را در بین شرکتهای ایرانی

در دی 16, 1396.
افزودن نظر
  • >> خرید آنلاین دستگاه جوجه کشی با تخفیف 5 درصد | ارزان خرید کنید <<
  • 1 پاسخ(ها)

    سلام.به نظرم گروه اسکندری خدمات پس از فروش خوبی داره.حالا ممکنه اون آدمی که جواب میده اعصابش خرد باشه یه کم تلخ جواب بده(که البته نباید بده)اما در کل من راضی هستم.چند وقت پیش من دستگاه ایزی باتور 6خریدم مشکلی داشت که قطعه ABS و اصلی دستگاه به صورت رایگان برای بنده ارسال شد.

    پاسخ داده شده در دی 18, 1396.
    افزودن نظر

    پاسخ شما

    برای ارسال سوال, شما باید شرایط و ظوابط و شرایط استفاده از خدمات را قبول کنید